زمینه های فعالیت

فعالیت شرکت مهندسی پارس ايتوك كارا بطور کلی شامل سه حوزه اصلی بشرح ذیل میباشد:

1. تامین قطعات و تجهیزات

بر اساس سال ها تجربه مديران خود در برقرای ارتباط با طیف گسترده ای از صاحبان دانش و سازندگان صاحب نام بین المللی، دامنه‌ی خدمات خود را به گونه‌ای گسترده ایم که با توجه به نیاز سنجی بازار ارائه‌دهنده‌ی تمامی خدمات واردات به مشتریان بوده و اين گستردگی در ارائه‌ی خدمات را در زمینه‌ی انواع کالاهاي صنعتي و خدماتي دارا میباشیم و فعالیت خود را به کشور و کالای خاصی محدود نکرده ایم.

سعی ما بر آن است که بهترینها را از سراسر جهان به مشتريان معرفی کنیم، با آنها مذاکره کنیم، در مورد بهترین قیمت و کیفیت ممکن، به توافق برسیم و قرارداد ببندیم.

شايان ذكر است كليه فرآيند تامین تجهیزات از مرحله انعقاد قرارداد تا تحویل نهايي شامل شناسایی تامین كنندگان، رایزنی ها، كنترل پروژه ، بازرسی، حمل و نقل، بیمه و ترخیص كالا توسط این شركت هدایت و راهبری میگردد.

-ارائه خدمات زیر نیز در دامنه فعالیت این شرکت قرار دارد:

-تامين پايپينگ متريال از شركتهاي معتبر مطابق با وندورليست

-تامين پمپهاي صنايع مختلف مطابق با استاندارد API ‘ANSI’ISO

-تامين مبدلهاي حرارتي Plate Heat Exchanger

-تامین میکسرهای صنعتی Agitator

2. خدمات مهندسی و ساخت

این شرکت ارائه کننده خدمات مطالعاتی و تحقیقات علمی، بررسی فنی و اقتصادی پروژه ها، فعالیتهای طراحی و مهندسی، مشاوره، نظارت،تدارکات ،ساخت، نصب و راه اندازی واحدهای صنعتی می باشد و اميدوار است با اتكاء بر تجارب ارزشمند كسب شده در طي بيش از دودهه فعاليت در صنایع کشور و استفاده از نيروهاي مجرب و متخصص زمينه هاي خدمت رساني را فراهم نمايد.

دراین راستا با تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهاي صنعتی بزرگ و کوچک، زنجیره ای از توليدكنندگان، تأمین کنندگان، تعمیرکاران و شرکت های خدمات مهندسی را جمع آوری نموده و ارائه خدمات زیر را نیز در حوزه فعالیت خود قرار داده است:

-انجام پروژه های تحقیقاتی در زمینه ساخت و تولید قطعات صنعتی

-شناسایی نیازهای صنایع و ارائه پیشنهاد و راه حل فنی

-انجام تحقیقات کاربردی در زمینه فناوری ساخت با استفاده از منابع صاحب تکنولوژی داخلی و خارجی

-مهندسی معکوس

-مدیریت قرارداد

در اين راستا تجارب خاصي در زمينه ريخته گري انواع قطعات صنعتي بويژه ريخته گري انواع قطعات سنگين و فوق سنگين دارا میباشد.

3. خدمات پیمانکاری

شرکت مهندسی پارس ایتوک کارا با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی موجود و با عنایت به سوابق و تجربیات مدیران ارشد خود در زمینه اجرای پروژه های مختلف و نیز با بکارگیری امکانات اجرایی مناسب، در پروژه های صنعتی از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی حضور موثری داشته است.

این شرکت تجربه موفق اجرای پروژه‌های مختلفي را دارا ميباشد و از اين طريق توانسته اعتماد و قبول همکاری شرکت‌های معتبر داخلی و بین‌المللی را در اجرای پروژه‌ها کسب نماید.

تماس با ما

 
اصفهان ، خیابان هشت بهشت غربی ، ساختمان آهنگ ، واحد 3
 
فاکس: 03132730167
تلفن:   03132730949
 
همراه: 09133271407
         09131190719
 
ایمیل: info@pec-co.com

نقشه گوگل

 نقشه گوگل

Please publish modules in offcanvas position.